• Ο καταναλωτής δικαιούται επιστροφή ή ανταλλαγή μέρους ή / και ολόκληρης της παραγγελίας εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της. Απαραίτητη προϋπόθεση η επικοινωνία με την επιχείρηση (Jollify) για να σας δώσουμε όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες.
  • Σε κάθε περίπτωση ο καταναλωτής είναι υποχρεωμένος να αποστείλει τα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση (αχρησιμοποίητα, καθαρά και σωστά συσκευασμένα -όπως αποστάλθηκαν- ώστε να μην υποστούν καμία φθορά κατά τη μεταφορά τους). 
  • Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα μα το  Ν.2551/1994( όπως τροποποιήθηκε   από την  Κ.Υ.Α ΖΙ-891/2013 ). Οι επιστροφές χρημάτων θα γίνoνται πάντα με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή.
  • Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντων είναι απαραίτητη πρώτα η επικοινωνία με την επιχείρηση. Οι αποστολές επιστροφών/ανταλλαγών γίνονται με έξοδα αποστολής τα οποία τα επιβαρύνεται ο καταναλωτής και είναι απαραίτητο να συμπεριλαμβάνεται στο πακέτο η απόδειξη λιανικής πώλησης. Για την εύρυθμη λειτουργία και εξυπηρέτησή σας παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την επιχείρηση με email ή μέσω social media (Facebook, Instagram) για να μας ενημερώσετε για την αλλαγή που επιθυμείτε να κάνετε. Όταν παραληφθεί το δέμα επιστροφής πραγματοποιείται ποιοτικός έλεγχος. Μόλις επιβεβαιωθεί ότι τα προϊόντα έχουν όλες τις ειδικές σημάνσεις, είναι στις αρχικές τους καταστάσεις και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, τότε  εγκρίνεται η αλλαγή σας. Αμέσως μετά θα σας αποστείλουμε τα νέα προϊόντα στη διεύθυνση που θα μας έχετε υποδείξει με email στο info@jollify.gr.
  • Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων κατόπιν επικοινωνίας με την επιχείρηση μας με email ή μέσω social media (Facebook, Instagram), παρακαλείστε να επισυνάψετε την απόδειξη λιανικής με την αιτιολογία επιστροφής χρημάτων καθώς και μια αναφορά στον λόγο επιστροφής του προϊόντος. Μόλις παραλάβουμε το πακέτο σας και επιβεβαιωθεί ότι τα προϊόντα έχουν όλες τις ειδικές σημάνσεις, είναι στις αρχικές τους καταστάσεις και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, τότε θα σας ενημερώσουμε για την επιστροφή χρημάτων εντός 7 ημερών. Τα χρήματα πιστώνονται σε λογαριασμό που θα μας αποστείλετε με email στο info@jollify.gr. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσω της συνεργαζόμενης τράπεζάς μας (Eurobank) στο όνομα και αριθμό λογαριασμού (IBAN) του δικαιούχου που θα μας υποδείξετε. Η επιστροφή του ποσού της αξίας των προϊόντων γίνεται μέσα στις επόμενες 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου δέματος. Σε περίπτωση κατάθεσης σε διαφορετική τράπεζα, γίνεται επιμερισμός των τραπεζικών εξόδων στον Δικαιούχο (Καταναλωτής) και τον Καταθέτη (Jollify).
  • Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, επιστρέφεται το ποσό στον πελάτη πλην 6 ευρώ για Ελλάδα (3 ευρώ για το κόστος αποστολής και 3 ευρώ για το κόστος της επιστροφής). Το κόστος των μεταφορικών της αποστολής της παραγγελίας δεν επιστρέφεται καθώς αφορά αποστολή με υπηρεσία ταχυμεταφοράς.
  • Σε περίπτωση σφάλματος της επιχείρηση στην αποστολή του προϊόντος ή παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής της νέας αποστολής επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου την επιχείρηση μας.
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας, πριν την αποστολή και παράδοση σε courier, θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο +30 698 198 0175.